Äta ute

Hur ofta äter du mat ute?
Hm, inte varje vecka men säkert några gånger i månaden.


Vad/vart äter du då helst?
Jag gillar verkligen Café 60 på Sveavägen =) En japansk restaurang går nästan alltid hem. McDonalds eller närmaste pizzeria går också bra ibland, hehe.


Vad har du på din favoritpizza?
Vad man nu har på en inbakad hawaii eller en big ben^^


Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?

Det händer väl om min vän vill tipsa mig om något ställe eller om jag själv hittar något ställe som jag vill undersöka närmare. Men det är nog inte så ofta ändå. Jag gillar att hålla mig fast vid det gamla ;-) Mat är jag så kräsen om så det händer nog inte heller så ofta att jag provar något nytt på det området. Orka spendera typ 60 spänn på något som inte är gott sen liksom... Samtidigt har jag fått ett ökat intresse för mat på sista tiden så det kanske ökar nu ;-)


Går du ofta på café och fikar, vad?

Inte allt för ofta tyvärr. Det är liksom ganska dyrt och det kan vara roligare att baka något själv och sen krypa upp i soffan hemma med en vän. Men om jag fikar så äter jag nog helst en tårtbit eller en mjuk kaka.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag håller med rätt mycket (vi tycker ju lika om något trots allt!) och skulle verkligen vilja slå ett slag för att baka tillsammans och sedan fika ed det! För att optimera händelsen skulle jag rekommendera ett Vänner-avsnitt eller en film till :)

Vi ses imorron, Sofie!

2008-05-18 @ 13:06:11
Postat av: Craxyknas

Hehe, vad bra att vi håller med om något ;D Och att baka tillsammans och sen fika tillsammans med ett vänner-avsnitt eller en film låter helt fantastiskt underbart... =D Nästa gång det regnar och jag har tråkigt vet jag vem jag ska ringa! Eller vi kan ju göra det närsomhelst egentligen ;D Kram, vännen min!

2008-05-22 @ 21:28:27
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0