Sjukt besviken på mig själv!

Ja, jag var hemma från skolan idag. Det skulle jag aldrig ha gjort! Nu är jag så besviken på mig själv att det finns inte... Fattar aldrig att jag aldrig kan lära mig! Visst, vi får ha max 25% frånvaro utan att få problem med CSN men det är väl ingen ursäkt?! Jag missade att få låna Susannes block som jag skulle skriva av (ironiskt nog från två tidigare lektioner, som nu är fyra tack vare idag, som jag varit bort på), smågruppens lilla tripp hem till Karin samt två intressanta debatter i teologisk etik. Fatta hur mycket det är!!

*argh*

Imorgon ska jag njuta riktigt ordentligt och vara riktigt tacksam för att jag får gå på en så underbar skola som Credo. Om jag nu har välsignats med den gåvan är det faktiskt värt att gå upp tidigt på mornarna!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Asch. Sånt är jobbigt. Och när man ångrar sig och inte fick ngt annat nyttigt gjort. Men då vet man iaf till nästa gång. Men det är surt!

2008-02-20 @ 09:36:58
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Mm... Tack.

2008-02-26 @ 15:33:41
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0