Kör - tisdagarnas höjdpunkt

Ja, kören har verkligen blivit tisdagens höjdpunkt! Det är alltid så roligt =D Karolina är helskön person =) Jätterolig att prata med, jätterolig att umgås med, hon skjutsar mig alltid och ger mig beröm... =) Idag pratade vi om kärlek och dess problem. Det är fantastiskt hur lätt det är att prata med henne för innan jag visste ordet av det hade jag berättat om mina problem utan att vara det minsta orolig över att jag kanske avslöjade för mycket eller så. Hon började berätta om sina erfarenheter när hon var ung och gav mig lite tips och råd =) Nu väntar jag bara på att tillfället ska komma. Undrar verkligen vad som kommer ske efter... Spännande! Men samtidigt sorgligt... En sak kom jag i alla fall att undra över när Karolina berättat en av sina intressanta historier. Vad är det vi håller på med egentligen? Jag funderar på att ställa ett ultimatum... Hm...

Kommentarer
Postat av: Samuel Lanciai

I detta nu vill jag nog mest skrika "KÄRLEK SUGER!" men jag ska försöka vara optimistisk. ;) Hoppas det fungerar bra med allting och att det löser sig. Vill ju inte gå in på allt det där för mycket. *hums* Men allting löser sig till slut, åtmintonde tror jag på det idag.
Konstigt hur hoppet tar vid när allting annat faller.

2007-05-08 @ 22:35:45
URL: http://angelsamuel.blogg.se/?c=1175200256
Postat av: Anonym

Ja helt rätt ställa ett ultimatum!!!...ställ han mot väggen å säg det bara =0 )...

2007-05-09 @ 17:23:54
URL: http://gummikaktus.bloggspace.se/
Postat av: Craxyknas

GummiKaktus: Jomen, precis =) Hur man nu får mod till det ;)
Samuel: Tack! Vad glad jag blir över att du fortfarande har hoppet kvar! =)

2007-05-10 @ 22:15:08
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0