Årets första dopp

Japp, idag den 10 juni 2007, tog jag årets första dopp. Ofrivilligt. Vi åkte ju till Alphyddan efter gudstjänsten, där vi paddlade kanot som såklart kontrade. Jag och Jeanette plumsade i. Detta startade en trend som gick ut på att bada med kläderna på så plötsligt gjorde alla det =) Dagen till ära bar jag Credo-tröjan och min röda kjol, haha. Tack och lov för solen som torkade oss så snabbt =)

Måste bara citera ett av Johnnys typiska ramsor som han kom på idag:
"Jag är en lifeguard och jag lifar..."

Och så har man tagit studenten också! =D Roligt, men trots det har jag en liten tom känsla i magen. Man undrar ju liksom vad som ska hända nu? Tur att jag har kommit in på Credo =) Då har jag i alla fall ett år planlagt framför mig. Ett riktigt spännande år dessutom! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, ja trender e alltid kul o skapa. man känner sig så fyndig då lixom om alla hakar på! Hoppas ja har startat en trend nu att kommentera din blogg ;P ser fram emot lite uppdateringar..fast vem e ja som ska säga de? har inte uppdaterat min på länge.. Ooops! :S

2007-06-11 @ 19:43:32
Postat av: Craxyknas

Ja, precis så känner man sig! Vem annars hade kunnat komma på att bada med kläderna på, haha ;) Ja, det vore inte en dålig trend, hihi :D Tacksam för dina försök, oavsätt om de funkar eller inte :) Nej, du har faktiskt inte uppdaterat på länge. Så passa på nu då ;P

2007-06-11 @ 20:05:59
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0