The latest news

Nu har det varit allt för lång tid som jag skrev senast.

Hm, vad har jag haft för mig då?

Förra söndagen var jag på Gröna Lund med Nicole, Martina, Malin, Linda, Anna och Sabina. Det var helt super! =D Jag tycker om att umgås med dem. <3

I lördags var jag på bio med Elisabeth. Hon har ju äntligen kommit hem nu! :D Så det var jätteroligt att se henne igen! Vi åkte till Heron. Åt middag där. Hennes mat var jättestark... Hur sjutton lyckades hon hålla så god min när hon åt? =S Aja, vi pratade om allt möjligt. Och skrattade =) Vi såg "Mr Brooks". Den visade sig vara riktigt bra. Trots allt. För jag hade blandat ihop den filmen med en annan jag ville se så det var av misstag vi såg den, haha... ^^

I söndags hängde jag runt i Stockholm. Planen var att vi skulle hunnit till Claras högmässa. Vi gick dit också, det var bara det att vi kom en timme försent... Usch, fy oss ;-) Sen skulle vi ha mött upp Musse men eftersom han var oanträffbar så blev det inget. Bestämde att jag skulle gå på bio och se den filmen som jag egentligen hade velat se dagen innan ^^ Dessvärre började inte den förrän sent så plötsligt fick vi en massa dötid. Vad skulle vi nu hitta på, tänkte vi? Jo, det blev så att vi började med att åka buss. Sen gick vi av i ett trevligt litet bostadsområde. Det visade sig sen att det var Gärdet vi hamnat på, alltså precis den plats där jag bodde innan vi flyttade till hit. Men jag kände inte igen mig. Vi gick till några gungor och gungade där ett tag. Innan vi sjönk ihop på en parkbänk. Pinsamt nog så somnade vi där... Jag vet, jag har faktiskt sovit på en parkbänk?! Hm, tur att man inte behöver göra det för jämnan tack och lov. När vi vaknade så var vi hungriga så då gick vi över gatan till en pizzeria. Sen begav vi oss till Västra skogen och åkte rulltrappa. Vi har ju utvecklat en liten förkärlek till rulltrappoer efter att vi blev ihop, hihi, och de har ju faktiskt Stockholms längsta rulltrappa =D Sen åkte vi vidare till Kista och såg filmen. Den var btw långt ifrån så bra som jag trott, usch, se aldrig "Perfect stranger". 

Jag har jobbat också. Det är ganska roligt. Fast jag har faktiskt haft ett par dagar då jag nästan önskat att jag slapp. Och jag har börjat uppskatta värdet av att sitta ner! ;-D Och så har jag fått min första lön ^^

Juste, kanske ska berätta att jag har sett alla "Saw"-filmerna också, hehe. Den första var jättebra! Trots att jag inte är så mycket för våld så kunde jag inte låta bli att fashineras av det geniala manuset och hur storyn hängde ihop. De andra var också bra, men inte alls i samma klass som ettan.

Newage var för bara en stund sedan katastrof! Jag har inte varit inne på över en vecka, så all min sectorinfo, alla min I-mail samt mina VIP-dagar har försvunnit... ='( Som tur är gick katastrofen snart över. Jag gick och köpte VIP och min sectorinfo fylldes på av fina presenter =) Dessutom (trumvirvel) har jag blivit nominerad till kapten i min clan!!! =D Inte för att jag kommer få platsen, jag är typ den med minst röster på haha, men jag är rörd bara av att ha blivit nominerad =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe. Det låter som ett spännande äventyr det där. Vad har det varit för jobbigt på jobbet då? Långtråkigt?

2007-07-05 @ 22:59:04
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Ja, det var det också :) Nja, det är ju inget allvarligt så där. Det är väl mer känslor som "åh, idag hade jag mycket hellre åkt till stranden". Lite brist på fritid kanske man kan kalla det. Vet inte, det är inget allvarligt iaf. Jag älskar mitt jobb :) Kram!

2007-07-06 @ 18:17:19
Postat av: Sofie

haha..ja ditt liv verkar verkligen vara innehållsrikt. Inte varje dag man somnar på en parkbänk. Kul att du gillar ditt jobb. Vill oxå!!!! Men de e bara o ringa om du nån gång e uttråkad. :D

2007-07-08 @ 22:56:01
Postat av: Craxyknas

Tack, det är nog rätt innehållsrikt när jag tänker efter =) Ja, det är ju en fördel att tycka om det man gör, hehe. Och oroa dig inte, du kommer också få sommarjobb när det är dags. =) Jippi! Vad glad jag blir över att du säger så! =D Jag ringer med största sannolikhet! (Fast jag måste nog kanske förvarna dig med om att jag har väldigt mycket fullt upp den närmaste tiden.) STOR KRAM!

2007-07-09 @ 04:49:39
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Andreas

Japp grönan var rolig, men kvasten var riktigt usel!!!
Ja vad ska man säga, en erfranhet rikare, och säkert mass nedvärderande blickar på oss under var skänhetssömn!
Lite synd att jag inte fick mata fåglarna med pizza brödet.
Synd att vi missade så mycket, men nattvarden hann vi till i alla fall. Japp Du jag rulltrappor! jaqg trodde den skulle vara längre, men den kanske var snabb! Ush filmen var inget att hurra för.
Vi måste bli bättre på att passa tider!!!
KRAM UNDERBARA DU

2007-07-09 @ 20:27:08
URL: http://scrablegeek.blogg.se
Postat av: Craxyknas

Haha, nej kvasten är precis i min klass ^^ Ja, tidpassning är något vi båda måste träna på... Jag vill så sällan som möjligt komma försent till gudstjänsterna ;) Rulltrappor är trevliga ;) KRAM

2007-07-09 @ 23:54:44
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0