Inför studentskiva

Har ni några tips på var man köper studentklänningar/studentkjolar? Jag börjar få en aning panik nu...

Igår satt en stor del av klassen kvar i typ 2 h för att skriva ett tal som vi ska läsa upp på vår middag. Det kommer bli jättebra, haha! Måste be om en kopia sen. Jag själv är nämnd ^^ Om det nu är något att "skryta" om eftersom dem tar upp ett av mina misstag samt retar mig ;-)

Snart ska jag ringa LT eller Metro angående redovisningen av projektarbetet. Jippi, en sak som strax är klar! =D

Den 16 maj ska allt i skolan vara inne. Panik? Självklart!

Sen ska jag träffa Daniel. Så att han kan köpa sin studentbiljett. Synd att det var så länge sedan som vi träffades och att jag egentligen inte har tid att träffas idag heller... =( Känns som att jag försummat mina vänner rejält på sista tiden =(

Dessa är dem som jag bjudit på studenskivan:
   > Andreas
   > Sofie
   > Josefine
   > Daniel
   > Ella

Äsch, orka skriva mer nu. Jag har ju egentligen inget roligt att skriva ändå ^^


Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh, det kommer att bli så fett kul! Woho!

2007-04-25 @ 18:34:30
Postat av: Craxyknas

Jag gillar din inställning! =D Så glad jag är att jag bjöd dig^^ Tycker om dig! Kramar

2007-04-25 @ 23:12:11
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Josefine

Jamen det är klart. Man kan ju inte betala en massa pengar för saker man tror kommer bli astrista! Man gör det ju kul!

2007-04-26 @ 17:33:53
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Det är sant. Härligt! =)

2007-04-26 @ 21:11:30
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0