Musikalresa till London

För några månader sedan berättade jag för Facebook om min omöjliga dröm att åka till London och gå på musikal. En vän kommenterade att hon hade samma dröm och frågade om vi skulle åka. Jag tappade hakan. Jag som hade trott att det skulle dröja år innan det blev möjligt.
 
Så vi bokade flygbiljetter, musikalbiljetter och boende på ett Youth Hostel (vandrarhem) för att komma undan extra billigt. Vad gör det när vi ändå bara tänker sova där. Musikalerna vi ska se är Les Miserables och The Lion King. Kan ni förstå hur häftigt det ska bli? Jag har inte förstått det själv än!
 
Vi åker imorgon. Datorn får stanna hemma, men jag har spenderat kvällen med att förbereda tre stycken tidsinställda blogginlägg så att ni ska ha något kul att läsa när jag är borta. Ni får gärna kommentera något vackert till mig så har jag något kul att läsa på söndag när jag kommer hem ♥
 
Har packat halva resväskan. Andra halvan är reserverad för brittisk shopping!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så härligt glad jag blir att läsa, jag vet ju och visste innan att detta var något du ville göra, minns vi pratade om det för något år sedan - så du om någon förtjänar verkligen att få komma iväg!!
Hoppas nu att ni får en fantastisk upplevelse!

Svar: Jag blir tårögd när jag läser din kommentar. Jag hade faktiskt glömt att det var en dröm som sträckte sig så långt tillbaka i tiden. Tack snälla raraste du för att du påminde mig om det <3 Resan var sannerligen underbar! Jobbar på inlägg där jag ska berätta mer för er :)
Craxyknas

2013-05-23 @ 00:00:27
URL: http://savedbyjesus.se
Postat av: Johanna

Waaa åååh vad roligt!! :D ha det jättehärligt!!

Svar: Hihi, tack så mycket, kära du. Det var riktigt härligt där borta!
Craxyknas

2013-05-23 @ 00:12:26
Postat av: Thomas

vad kul .önskar dig trevlig resar!

Svar: Tack så mycket :) Det var en fantastisk resa!
Craxyknas

2013-05-23 @ 05:58:18
Postat av: Cikusgänget

Åh va kul! Förra året så åkte Ellen, från finlandsgullet.wordpress.com , till London med sin klass! Hoppas att ni får det fint! :D Kanske de är en sanndröm du hade det? ;) kram Cirkusgänget

Svar: Ja, jag hörde det :) Tack, det var en jättefin resa. Haha, en dröm som blev sann det var det verkligen :D Kram!
Craxyknas

2013-05-24 @ 12:36:50
URL: http://cirkusgangetsanjoe.wordpress.com/
Postat av: Ellen

Åh till London! :D Jag var dit förra året! Jag längtar tillbaka ibland! ^^ ha en toppen resa.

Svar: Vad roligt! Vad hittade du på när du var där? Tack, det var sannerligen en underbar resa!
Craxyknas

2013-05-24 @ 14:17:42
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0