Live från Suzette

(Det här skulle ha publicerats redan i förmiddags. Det höll dock in min mobiltelefon med om, som bestämde sig för att krångla så pass att det inte gick då. Jag publicerar inlägget som live ändå eftersom det var min ursprungliga tanke och för att jag faktiskt skrev ihop inlägget på plats (och för att det låter snyggt). Men nu vet ni alltså hur det egentligen ligger till.)
 
I fyra dagar har vår kyrka varit fullproppad med människor som fått ta emot undervisning och inspiration från världsevangelisten och bönekvinnan Suzette Hattingh. Det har varit både teoretiskt och pratktiskt, precis vad jag kände att jag behöver höra. Det har varit ett rent privilegium att få lyssna till. Nu är vi väl rustade för nästa utmaning som vi ska ägna hela den här sommaren åt. Men mer om det en annan gång.
 
Idag blev 11 st personer helade på plats! All ära till Gud! 
 
Församlingen på väg ut efter morgonens möte.
 
Kom igen, nu intar vi Sverige åt Jesus ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så fina bilder :)

Svar: Tack, fina :)
Craxyknas

2013-05-21 @ 18:27:03
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Thomas

så vacker du är :

Svar: Tack
Craxyknas

2013-05-23 @ 06:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0