Friskhetstecken

Efter åtta dagar av den värsta förkylningen jag haft på flera år (utan överdrift) så börjar jag äntligen se slutet på eländet. Hur märker jag det? Jo, min sångröst börjar komma tillbaka. Vilken lycka! Firade med att sjunga ett antal kärlekssånger till Jesus. Samtidigt som jag bakade ostkaka. Sången lät väl inte lika bra som den brukar göra när jag är helt frisk men ändå. Jag är övertygad om att Jesus, musik och ostkaka är en utmärkt medicin i min strävan att bli fullständigt fri från min täppta näsa. Tror ni inte? 

Kommentarer
Postat av: Thomas .

vad bra att du är frisk syster..

Svar: Inte än men snart, hehe :)
Craxyknas

2013-05-02 @ 21:47:59
Postat av: Thomas

ok..I have never taste ostkaka how does it taste realy and does'it help when someone have a cold.?

Svar: Du får väl baka en och smaka själv :) Läkarna skulle nog inte godkänna ostkaka som en bra medicin mot förkylning. Men jag tror absolut att lite guldkant på tillvaron kan vara bra för hälsan!
Craxyknas

2013-05-03 @ 07:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0