Trettiofalt

För nästan ett år sedan jag bestämde jag mig för att börja blogga igen. Det gick... inte så bra. Men nu är det annorlunda. Den här gången menar jag allvar. Eftersom det var så länge sen sist så vill jag börja med en rejäl omstart. Jag rotade igenom bloggarkivet och hittade den här listan med trettio olika teman. Tanken är att man ska blogga om ett tema varje dag i en månad. Jag påbörjade listan förra gången men hann långt ifrån klart. Därför tänkter jag nu ge den en ny chans. Listan är så pass grundläggande så det passar väldigt bra så här i de nya fräscha startgroparna. Det ska bli roligt. Imorgon skriver jag om tema nr 1. Så glöm för all del inte att titta in då också.

 

01 – Presentera dig
02 – Din första kärlek
03 – Din familj
04 – Din största önskan
05 – Något du aldrig glömmer
06 – Din bästa vän
07 – En favorit
08 – Någon du älskar
09 – Någon du saknar
10 – Vad du hade på dig
11 – Din dag 
12 – En person du upplevde något nytt med
13 – Den här veckan
14 – Din första kyss
15 – Något du ångrar
16 – Dina rädslor
17 – Din favorit plats
18 – Dina svårigheter
19 – Ett favorit minne
20 – En resa
21 – Något som gör dig glad
22 – Din framtid
23 – En hemlighet
24 – Din dag
25 – Något som gör dig ledsen
26 – Någon du uppskattar
27 – Din åsikt om kärlek
28 – Din barndom
29 – Den här månaden
30 – Något du vill ändra på

 

Något särskilt du tänker på och som du särskilt vill att jag ska skriva om inom något tema? Var frimodig och låt mig få reda på det så fixar vi det. Kommentera eller skicka ett mail till mig på [email protected] 

 

Jag för ett par veckor sedan, på ett hotellrum i Bollnäs ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt!!:D

Svar: Roligt att du tycker det :D
Craxyknas

2013-03-14 @ 08:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0