En idyllisk midsommar på landet

Vi firade midsommar på landet igår. Jag dansade små grodorna med min moster, rensade sju liter jordgubbar med mamma, åt buffé med en fantastiskt god gravad lax, busade med kusinbarnen, åt lyxig Hälsinge-ostkaka till efterrätt och gosade ännu lite mer med kusinbarnen framför ett par barnfilmer. Egentligen är jag inte mycket för att fira en hednisk fruktbarhetshelg som midsommar, men en ursäkt för att andas ut och umgås med fina släkten en hel dag tackar jag ju sällan nej till. Så årets midsommar var en midsommar precis i min smak. Hoppas ni hade det lika trevligt igår? Hur firade ni?

Glad midsommar i efterskott, kära läsare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0