Jag är ett bloggtips

Ellen frågade mig om hon fick tipsa om min blogg. Självklart, inte måste ni fråga mig om en sådan ära! Jag bara tackar och tar emot, lycklig för att ni vill välsigna mig med en så vacker gåva. Hjärtat värmer av att läsa era beskrivningar av min blogg och vad det är just ni tycker om med den. Jag vet hur och med vilka ord jag själv skulle beskriva min blogg. Men det är något speciellt med att få min läsares beskrivningar av den, uttryck med era egna ord. Det ger nya perspektiv och fordrar utvecklingen av bloggen. Därför menar jag det verkligen när jag säger T-A-C-K ♥
 
Om du har några tankar om min blogg, vad du gillar och vad du vill se mer av, så tveka inte att skriva en kommentar eller två. Ta en minut och berätta för mig varför just du läser min blogg?
 
Klicka på bilden för att besöka Ellen och hennes glada Mumin-blogg!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Naww! :D

Svar: :)
Craxyknas

2013-06-30 @ 15:10:55
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0