Bollnäs folkhögskola

Mina föräldrar åkte hem i söndags men själv är jag kvar hos mormor. Den här veckan tar jag nämligen en sommarkurs i skrivande på Bollnäs folkhögskola. Vi skriver och läser mest hela dagarna. Det är fantastiskt roligt. Jag lever som i en dröm. Halva veckan har gått och jag har redan lärt mig så mycket nytt. En perfekt grund och förberedelse inför hösten då jag ska få privilegiet att syssla med det här på heltid.

Jag lovar att återkomma med fler detaljer om vad som händer den här veckan och om vad som händer i höst. Just nu måste jag återgå till mina papper. Sommarkursen är inte alls så slapp som jag trodde att den skulle vara. Har en hel hög med saker jag måste hinna med och det är fort. Jag tackar Gud för att det är så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0