Sann skönhet

På lördag kväll handlar det om inre och yttre skönhet. Min kyrka sätter upp en talkshow - endast för kvinnor!
 
Det kommer bli musik, fantastiska livshistorier (jag lovar att det blir fantastiskt för jag vet vilka dem ska bjuda upp på scen) och väldigt mycket skönhet. Showen börjar inte förrän kl 19 men har du möjlighet ska du definitivt dyka upp tidigare för det kommer finnas tävlingar och olika stationer där du kan få hår och naglar professionellt fixade. Helt gratis dessutom, för det är fri entré. Och för alla åldrar.
 
Jag är tyvärr upptagen på annat håll på lördag kväll så jag kan inte komma den här gången. Vilket innebär att du måste gå så att du kan berätta för mig hur bra det var! Ta med en vän!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så skojigt, synd att jag inte kan komma. Vart ligger eran församling? :)

Svar: Södermalmskyrkan ligger på Götgatan i Stockholm. Vart bor du någonstans? :)
Craxyknas

2013-04-18 @ 19:29:39
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0