Hemlig 70-årsfest

Nu ska jag berätta för er vad jag hade för mig när alla andra var på tjejkväll i kyrkan.
 
 
 Det här bilderna skulle ha publicerats på lördagsmorgonen. Jag skulle ha berättat att jag var på väg till "hemlig ort" för "hemliga aktiviteter". Ett mystiskt litet inlägg. Men blogg.se-appen bestämde sig för att inte fungera på hela helgen så mina planer gick i stöpet. Bilderna hamnade endast på Instagram, och ni får de nu istället.
 
Min morbrors fru fyllde 70 år och hela släkten skulle överraska henne med en födelsedagsfest. Hon blev så överraskad och nästintill mållös. Jätteroligt att se. Sen fortsatte helgen med god mat, tipspromenad, sång, mys med bara några månader gamla bebisar, gruppfotografering, övernattning och söndagsfrukost. Nästa gång hela släkten träffas är när en av mina kusiner tar studenten i juni. Det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det syns att ni har de roligt! :D Super fina bilder! Så vackert med solnedgång!

Svar: Vad bra. Tack så mycket :)
Craxyknas

2013-05-06 @ 20:23:39
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0