And every tear he'll wipe away

Ett decennium har gått sen Ground Zero ersatte tvillingtornen.

När jag fick reda på olyckan så hade jag just börjat högstadiet. Vi hade rast och jag gick till ungdomsgården där dem hade tv:n på och alla satt bänkade. Jag minns att jag tyckte det såg så overkligt ut som om allt vore en film, en hemskt dålig film. Ändå känns det lika verkligt idag som det gjorde då, jag menar det kunde lika gärna ha hänt igår och inte för hela tio år sedan. Fast så är det väl för de flesta av oss kan jag tro. En sån stor tragedi sätter djupa spår i mänsklighetens historia.

Det är då jag längtar som mest till himlen. Vår slutdestination. Tänk den underbara värld som vår fantastiske Far förberett åt oss där... ♥

Sometimes it's hard but you gotta believe.

There's a better place, where our Father waits and every tear He'll wipe away. The darkness will be gone, the weak shall be strong. Hold on to your faith. There will come a day. The song will ring out, down those golden streets. The voices of earth with the angels will sing. Every knee will bow, sin will have no trace in the glory of his amazing grace. I know there's coming a day.


"There will come a day" av Faith Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0