Regnväder

I tisdags bäddade jag ner mig själv under täcket, tittade ut på spöregnet och njöt av att göra ingenting.
(Stjärnan är förresten ingen julstjärna utan en vanlig lampa. Om någon började fundera alltså...)


Tillslut tog jag mig i kragen och fixade mig i ordning. Valde kläder som får mig att känna mig som värsta bästa stadstjejen - jeans och en snygg vanlig randig tröja. Säkert mitt vanligaste plagg i garderoben om man säger så, enkelt mönstrad och svart-vit. Det mesta i min garderob är färgglatt och sticker ofta ut ur mängden. Hursom, med min gröna jacka på blev stadslooken fulländad :)


Åkte in till stan och tittade på regnet istället.


Från McDonalds utebalkong. Mysigt när regnet smattrade på trätaket sådär. Älskar att vara ute när det regnar och åskar. Det luktar så gott och känns så fräscht. Skapar fina känslor ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: "&lt;3" är typ koden för "<3" :) (vet inte om den kommer skriva det automatiskt nu, men men ^^)

2011-05-20 @ 07:17:43
URL: http://randomness.webblogg.se/
Postat av: Craxyknas

Jahaa. Se där. Lärt sig något nytt dåra :)

2011-05-24 @ 22:56:22
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0