Nya marker att erövra

Gud har svarat på mina böner! Jag har fått jobb!
Kundtjänst på Teleperformance. Heltidstjänst till på köpet (vilket sannerligen är en omställning då jag haft 100 % fritid sen december haha). Vi började i måndags. En månads utbildning innan vi kör igång på riktigt. Imorgon ska vi få svara i telefon själva för första gången. Nervöst men ack så roligt på samma gång!
Helt lätt är det inte, mycket nytt att lära sig och hålla reda på. Men så är det väl för de flesta kan jag tänka mig. Jag tror man lär sig med tiden. Arbetsplatsen är riktigt skön och arbetskamraterna är så snälla och välkomnande. Jag är inställt på att göra så bra jag kan ifrån mig. En så spännande utmaning Gud för mig in i, hur kan jag göra annat liksom? Känns så himla roligt att få träda in på helt nya marker för något sånt här har jag aldrig gjort förr :D
Tjänsten är i Stockholm och för mig som bor i Södertälje innebär det ungefär 1 h 30 minuters resväg varje morgon och kväll. Med andra ord, dags att sluta blogga och börja borsta tänderna, hehe.
Sov gott, älskade läsare ♥
Gud har svarat på mina böner! Jag har fått jobb!!

Kundservice på Teleperformance. Heltidstjänst till på köpet (vilket sannerligen är en omställning då jag haft 100% fritid sen december haha). Vi började i måndags. En månads utbildning innan vi kör igång på riktigt. Imorgon ska vi få svara i telefon själva för första gången. Nervöst men ack så roligt på samma gång!

Helt lätt är det inte, mycket nytt att lära sig och hålla reda på. Men så är det väl på de flesta nya jobb kan jag tänka mig. Jag tror man lär sig med tiden. Arbetsplatsen är riktigt skön och arbetskamraterna så varma och välkomnande. Jag är inställt på att göra så bra jag kan ifrån mig. En så spännande utmaning Gud för mig in i, hur kan jag göra annat liksom? Känns så himla roligt att få träda in på helt nya marker för något sånt här har jag aldrig gjort förr :D

Tjänsten är i Stockholm och för mig som bor i Södertälje innebär det ungefär 1 h 30 minuters resväg varje morgon och kväll. Med andra ord, dags att sluta blogga och börja borsta tänderna innan sängen, hehe.

Sov gott, älskade läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Mali - härligt frälst ;)

haha, går man när Gud säger gå då droppar välsignelserna in! Grattis!!!



JAg fattar inget om adsense faktist, jag har inte valt dem reklamklippen som är på min sida så jag fattar faktiskt inte..

2011-05-26 @ 08:19:41
URL: http://mali-mylife.blogspot.com
Postat av: Johanna

GRATTIS!!! :D

2011-05-27 @ 21:47:13
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Mali: Ja verkligen, amen sister :) Åh jobbigt och märkligt hehe...



Johanna: Taaaaack!!!! :D

2011-05-31 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0