I ett kallt Sverige behövs varma kristna


För att få ut det mesta av den sista vintern stack jag och Clas ut för att bygga snögubbe :D


Vi började i det lilla...



Bygga Bygga Bygga


Clas a la snögubbe.


Craxyknas i snögubbeformat! Vi är normala (?)


Säg "hej" till Snögubben Sebulon!
Sebulon har morotsnäsa, barkmun, pinnarmar, kartongknappar, lite hår som står upp här och där samt en sån där träkvast som snögubbar brukar ha. Hans lövögon är lite skela så ur ena vinkeln ser han söt ut och i andra vinkeln sur. Det är svårt att läsa av honom ibland. Trogna kristna som vi är döpte vi honom efter Bibeln, närmare bestämt Uppenbarelseboken kapitel 7 vers 8. Ingen av oss har någon aning om vad namnet betyder men att det ska komma 12.000 från hans stam låter liksom lovande så vi slog till ^^



Kompisar :)


Det här gjorde vi bra, high-five!


Som den ultimata avslutningen på en eftermiddag ute i vintersolen ville jag slänga mig i snön!


Wieee!


Bror min var inte sen att haka på :)


Rubriken på inlägget är lånad från en pins beställd på Flatebo.se - Sveriges hippade kristna webbutik.
Klicka här och få hem en egen lika cool pins vetja :)

Kommentarer
Postat av: J

gullig snögubbe. och du är så söt!



2011-03-26 @ 18:06:45
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

aaw. tack Johanna!

2011-03-28 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0