Letar vidare

Så säger den Helige och Sanne, han som har Davids nyckel, han som öppnar så att ingen kan stänga, och stänger så att ingen kan öppna: Jag känner dina gärningar. Se, jag har låtit en dörr stå öppen för dig, en dörr som ingen kan stänga, ty din kraft är ringa och du har hållit fast vid mitt ord och inte förnekat mitt namn. Uppenbarelseboken kapitel 3 vers 7 och 8.

Jag fick inte jobbet (läs här). Arbetssökandet går vidare i tryggheten om att Herren kommer öppna en annan en bättre port för mig. Allt jag behöver göra är att i tro stå fast vid Hans Ord. Tack till dig som ber för mig att jag ska hitta arbete! Dina böner hjälper mig att fortsätta framåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0