Varför "Craxyknas" ?

Ibland händer det att någon frågar vart bloggens namn "Craxyknas" kommer från. Tänkte att det kanske är på tiden att jag berättar det för er. Dags att avslöja det stora namn-mysteriet! "Äntligen" tänker ni eller hur ^^

Vi ska gå tillbaka ungefär åtta år. Tiden innan Facebook, tiden då Lunarstorm fortfarande var hetast på nätet. Jag var så klart medlem där och mitt alias var Crazy_About_Jesus. Hur töntigt som helst, jag vet, men så var jag ung och nyfrälst också så ni får ha överseende. Hursom, min kompis skulle söka på mig men skrev en bokstav fel så det blev Craxy_About_Jesus och vips så var mitt smeknamn "Craxy" fött.

Andra delen av mitt bloggnamn är inte lika komplex. Jag är rätt så knasig av mig så mina vänner la till "knas" på slutet :)


And that's the story behind Craxyknas, dear readers!
Tänk om jag på den tiden haft en aning om hur länge det skulle hänga med mig sen :)

Kommentarer
Postat av: Annica H

Härligt smeknamn! =)

2011-07-13 @ 12:02:18
URL: http://hon20han41.blogspot.com
Postat av: Angiie

snygg keps :P

och fin pose

2011-07-13 @ 14:10:30
URL: http://kvinnorsrattisamhallet.blogg.se/
Postat av: JohannaStenroos

Nu är det återigen dags för "Helgens blogg" kika in på bloggen och anmäl dig! Lycka till!

2011-07-15 @ 23:14:09
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Annica H: Tack :D Mina kompisar är härliga som kommer ett så coolt namn, eller hur!



Angiie: Tss undrar varför du tycker det :P Tack!



JohannaStenroos: Ahh det ska jag kolla in :) Mycket roligare att anmäla sig när man känner personen bakom bloggen. Inte som vanliga "spam"-kommentarer liksom :)

2011-07-16 @ 23:19:40
Postat av: Erika - Min Riskabla Graviditet

hihi okej :D

2011-07-16 @ 23:36:29
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Craxyknas

Erika: :)

2011-07-17 @ 00:18:45
Postat av: Josefine

Du är fortfarande Craxy i min mobil. :)

2011-08-02 @ 21:09:44
Postat av: Craxyknas

Josefine: Åh kära du, vad roligt! Jag har verkligen mycket att tacka dig för då du gett mig ett så fint smeknamn :)

2011-08-02 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0