Ängel runt halsen

I onsdags hade jag min enda lediga dag den här veckan. Jag njöt av att få byta miljö för en dag och stack till kyrkan för att inventera böcker i bokshopen. Det var nån som ojade sig över att jag skulle upp tidigt och inte vila mig när jag väl var ledig men den oron förstår jag inte alls. Det var ju mitt eget val. Vi hade jättekul vi som hjälpte till, skrattade och skämtade. Hade inte alls haft så kul om jag valt sovmorgon istället. Som tack för hjälpen bjöds vi på lunch (himmelsk god ceasarsallad) och en gåva från bokshopen. Jag fick ett sött hänge i form av en ängel som jag spanat på lite grann men inte hunnit köpa. Sicken tur att jag inte hann det förresten för nu blev det ju en jättevacker gåva istället. Nu hänger ängeln runt min hals som en stadig påminnelse om Guds änglars beskydd över mitt och ditt liv :)


Se, jag sänder en ängel framför dig, och han skall bevara dig på vägen och
föra dig till den plats som jag har förberett ♥ 2 Mos 23:20

Kommentarer
Postat av: Annica H

Åh, ett urbra tips - det ska jag fortsätta tänka på, tack! =)

2011-07-03 @ 19:44:55
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com
Postat av: Anonym

UNderbar kontrast mot ljuset i bilderna. Me liebe :D

2011-07-04 @ 22:26:06
Postat av: Craxyknas

Annica H: Happy you liked it :)



Anonym: Tusen tack, käre främling där :)

2011-07-08 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0