Familjehögtid

Kära läsare, nu när du läser detta sitter jag på bussen på väg till mormor där mina föräldrar redan befinner sig. Ska bli så skönt att få hälsa på mormor och bara umgås med familjen ett par dagar! För mig är påsken en stor familjehögtid och eftersom mamma och pappa åkte till mormor redan i torsdags saknade jag dem igår på långfredagen när jag hade vårt stora hus alldeles för mig själv. Så jag ser fram emot att joina dem. Trist bara att syster min inte fick ledigt från jobbet över påsk så att hon kunde följa med till mormor men det kommer ju fler gånger. När jag kommer hem igen ska jag berätta mer om min fina påsk för er :)

Vad ska du göra i påsk?
♥ Glad påsk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0