Jag ska få dig omvänd

Alexander Wedlund är en cool snubbe med humor som kör sitt eget race. Han skriver blogg precis som jag. Eller egentligen är det en vlog alltså en videoblogg. Jag gillar hans ungdomliga språk och hans halvtokiga idéer som trots allt inte saknar poänger. Jesus blir inte gammal och trist utan hipp och ungdomlig när Alex berättar om sin tro. Hör bara på det här citatet liksom:

"Visst kanske det i svensk mening kan låta klyschigt, konstigt och allmänt hjärntvättat, men det är inte så svårt. Det är inte en så konstig sak att älska honom när du väl mött Jesus."

Hans bästa inlägg är det han skrivit om piratkopiering. Han radar upp alla möjliga argument för fildelning och möter dem alla så klockrent. Tvivlar på att det finns någon kristen som kan fortsätta fildela med gott samvete efter att ha läst det. Du som vågar läsa inlägget kan klicka här ;)

Alex vlogar är snyggt kreativa. Den här nere är jätterolig och nästan grymt kaxig. Jag älskar't ^^


Mer kul saker hittar på du på Alex sida, klicka här :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack så jättemycket!!! Gud välsigne dig!

2011-04-21 @ 12:26:35
Postat av: Craxyknas

Alexander: :) Tack. Gud välsigne dig också, och din vlog såklart.

2011-04-22 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0