Fortfarande Guds vackra dotter

Igår var min tjugoandra födelsedag :D

Nu har jag alltså varit myndig i fyra år. Inte för att det spelar någon roll för Gud. Gud kommer aldrig kalla mig vuxen. Jag kommer för alltid vara Guds lilla vackra dotter, och jag älskar't ♥

Helt otroligt vilka älskvärda ord jag fick igår. Det är när man fyller år som ens vänner sätter ord på sina sanna känslor för en verkar det som. Tacksamhet och oändlig glädje är vad jag känner för dessa ord. Vissa ord var så fina att jag knappt vågar tro dem fast jag vet att dem inte skulle ha blivit skrivna/sagda om det inte varit för att de faktiskt är sanna. Tack alla ni fina som bidrog till att förgylla mitt livs enda 22-års-dag!

88 grattis-hälsningar på min facebook-wall
12 perfekta presenter (och jag väntar minst två till lyxigt nog)
9 grattis-sms
4 grattis-hälsningar på min facebook-status
4 gillade min facebook-status
4 grattis-telefonsamtal (även Hempapper ringde men inte för att gratta mig så jag tror inte det gills)
1 sovmorgon
1 mysig frukost med min kära mamma
1 grattis-i-förskott-hälsning på min facebook-wall
1 grattis-meddelande på facebook
1 happy-birthday-sång från youtube publicerad på min facebook-wall
1 ljuvligt god familjemiddag med tända ljus och världens godaste potatisgratäng al'a min älskade lillasyster
1 söt prinsesstårta
1 rosa marsipanros
1 oplanerad men gudagiven vilodag
Oändligt antal förskottsgrattis igår i kyrkan
Så många kramar att jag inte höll räkningen

Fylla år borde man verkligen göra fler än en gång per år :')


Kommentarer
Postat av: Celia

Vilken underbar födelsedag - skönt att veta att man har vänner. Grattis i efterskott önskar jag. Önskar jag hade kommit fram till dina kloka insikter när jag var 22...

Kram!

2010-10-12 @ 07:09:49
URL: http://fridenspensionat.blogspot.com
Postat av: Maria

Vad skönt att höra att du fick en fin dag..

Det lät så mäktigt det du skrev, "Tack alla ni fina som bidrog till att förgylla mitt livs enda 22-års-dag!"



Wow lixom, din enda 22-årsdag!!



Du är det finaste som finns ♥



KRAM!!

Postat av: Kristian

Hej Sofie! Grattis i efterskott. Det låter som du har haft en härlig födelsedag. Det är kul när det blir så, man förtjänar lite trevligheter ibland.

2010-10-12 @ 11:13:35
URL: http://kristiansve.blogg.se/
Postat av: Kung Clas

Grattis igen syster!

I söndags var det tacksägelsedagen och predikan handlade således om hur det är att vara tacksam. Så bara så du vet, jag är tacksam att jag har dig som syster och vän ;) :)

2010-10-12 @ 22:36:59
URL: http://classekung.blogspot.com
Postat av: Julia

Alltid Guds vackra dotter!

Massa grattis i efterskott! Härlig din dag verkade vara :)

2010-10-12 @ 23:00:47
URL: http://ijuliasverklighet.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Maria: Hehe. Ja, jag tänkte också att det var lite coolt när jag kom på det :) Tack så mycket, vad fin du är, hjärtat <3 KRAMAR



Kristian: Tack så jättemycket, Kristian. Jag hade en väldigt fin födelsedag. Som du skriver, det förtjänar vi ibland. Och det känns nästan som att Gud ville skämma bort mig lite på min dag om jag ska vara ärlig ;) Hoppas du har det bra! Gud välsigne dig



Kung Clas: Tack igen, bror! Aw. Så sött skrivet. Jag blir rörd :') Detsamma ska jag säga - minst!



Julia: Amen :) Och du också vet du :) En massa tack tillbaka :D Det var också! Hihi ^^

2010-11-04 @ 22:16:20
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0