Dagens utmaning - Öva i att gå din egen väg

Marcus kallar mig unik. Jag älskar't. Jag vill inte vara som alla andra. Att gå emot strömmen är så himla kul! Visa för andra att man inte alltid behöver göra som medelsvensson gör bara för att det är "normalt". Folk får rynka på pannan hur mycket de vill, jag är bara glad att jag är fri nog att göra som jag känner när omgivningens självklarheten egentligen är helknasiga om man tittar på dem i ljuset av sanningen.

Idag åt jag gröt med gaffel. Känn på den du ;) Men varför inte liksom? Funkar lika bra som sked och det smakar nästan godare bara för att det är så annorlunda och emot alla principer. Om min omgivning väljer att titta snett på mig bara för en sån simpel sak ja då är det faktiskt deras problem och inte mitt, och jag har fått den reaktionen flera gånger.

Äta gröt med gaffel, en simpel sak att göra om man vill öva sig på att våga gå emot strömmen :)

Gröt är gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0