Ge bort en bara-för-att-jag-tycker-om-dig-så-väldans-mycket-present till någon du tycker väldans mycket om


Det finns en glädje i att ge bort presenter. Så varför bara hålla sig till jul eller födelsedagar?
Presenter alldeles för bra för att hålla sig till det bara två gånger per år!

Jag hittade dessa små söta korta strumpor på rean och kom på att Ella älskar Hello Kitty.
Hon fick dem i måndags. Och det gjorde hennes annars så usla dag, berättade hon.

Vilken lycka att få göra det för min bästaste vän ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Va glad jag blir! Kram! Thihi ^^

2010-07-07 @ 16:05:36
Postat av: Lindström

Åh, när jag var på stan innan idag skickade jag ett kort till en kompis - bara för att det är onsdag idag. Sånt tycker jag är så roligt - men ändå gör jag det för sällan. Måste skärpa mig.

2010-07-07 @ 17:40:44
URL: http://lindstromfunderingar.wordpress.com
Postat av: Craxyknas

Ella: Jaaa :D E du glad blir jag glad <3 KRAM



Lindström: Åh ja sånt är ju bara för underbart! Ja ju oftare man gör det desto roligare får man det så... ^^

2010-07-08 @ 02:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0