Läsarfråga: Vackraste syster ♥

det som jag tycker är någolunda konstigt är att du aldrig nämner din syrra i din blogg, men alla andra i din familj. konstigt eller bara elakt. //marcus

Jag älskar min syster. Att jag får vara hennes syster är ett välsignat privilegium som gör mig glad i hjärtat. Hon är godhjärtad och otroligt smart. Hennes konstnärliga förmåga är fenomenal och hon äger en matlagningsförmåga som är utsökt för att bara nämna några av hennes fina egenskaper. Anledningen till att jag inte skrivit om henne här är för att jag inte trott hon velat det. Min syster är nämligen inte överförtjust i att bli fotograferad alla gånger och därför har jag tagit för givet att hon inte vill vara med på Internet där i stort sett hela världen kan se och läsa om henne. Av kärlek till henne har jag velat respektera det.

Men, i och med att du ställde denna fråga, har jag nu faktiskt frågat henne om vad hon tycker om att vara med här. Sanningen visade sig vara att så länge det är bilder hon tycker om är hon helt okej med det. Så idag är en speciell dag, dagen då ni får se min vackra syster här på bloggen för första gången! Kan ni inte vara snälla och ge henne en eller två fina komplimanger i kommentarfältet så blir hon extra glad :D

Och min syster heter Louise. En gång i tiden kallades hon för Lollo fast igår fick vi veta att det tydligen bara är jag och pappa som fortfarande kallar henne för det, hehe ^^


"För du har tagit studenten, för du har tagit studenten, för du har tagit studenten - HURRA vad du är bra"
I somras tog min syster studenten. Mormor beundrade hennes barnbarns alla glittrande smycken.
Lägg särskilt märke till Lollo vackra solbruna händer :)


Min syster har en söt liten katt som hon älskar. Katten heter Mao och är nästan lika varm och go som hennes ägare. Mao är lite mer belevad än alla andra katter, hon kan säga sitt eget namn förstår ni :)


Osminkad syster - en naturlig skönhet ♥
Ni ser en skymt av hennes tatuering på ena axeln. Den tog fyra timmar att göra. Säg att ni är imponerade :)


I år fyllde Lollo 19 år.  Hon fick fyra ljuslyktor av mig som jag köpt på Indiska. Egentligen önskade hon sig hela Indiskas sortiment, men fyra ljuslyktor var ju i alla fall en början ;)


Och så här bedårande vacker är min syster när hon är uppklädd för julbord och pratar med vår mamma :)
Jag älskar min familj och min syster ♥

Kommentarer
Postat av: louise

haha "Lägg särskilt märke till Lollo vackra solbruna händer" bara händerna som blev bruna efter två veckors solariummissbrukande inför studenten :/

alltid något.

vilket fint inlägg :) makes me happy KRAM

2010-12-21 @ 17:14:34
Postat av: Craxyknas

Ja du gillade ju dina händer på den bilden :) Att det bara var dem som blev bruna var ju lite otur. Men ja, alltid något att få vackra händer liksom hehe. Och de var verkligen fina, syster! :D



Gott, käraste du. Det var det jag hoppats. Ett inlägg tillägnat dig, min vackraste syster <3 KRAMAR

2010-12-26 @ 16:14:55
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0