Hur kom det här sig? Vet inte.

Tack vare en kommentar här på min blogg kom jag till Nelly:s tävling där man kan designa en sko. Vanligtvis brukar jag strunta i sånna tävlingar (vinstchansen är så minimal att jag inte orkar lägga tid på det) men av någon oförklarlig anledning fick jag en infall den här gången och deltog. Fråga inte varför, jag är väl trött och har svårt att tänka ordentligt eller något för det är verkligen helt olikt mig :P

Så hur som helst, om ni vill får ju gärna rösta på min sko nu då om ni vill. Jag tycker ändå den blev fin - tänk "fredagkvällens vackraste glitterprinsessa" :)

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen.

2010-08-14 @ 23:49:11
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Tack så mycket :) Röstar väl på dig också då, fast du leder mkt mer än mig :P

2010-08-15 @ 01:27:54
Postat av: Mollie

Sv; Tack så hemskt mycket! :D

2010-08-15 @ 12:05:14
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Anton Becker

Kolla gärna in på min blogg! :)

2010-08-15 @ 13:42:51
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/
Postat av: Ämma

att köttet är ekologiskt betyder i stort sett att djuren är uppfödda på ekologisk kost och gör att

köttet får en högre standard typ. Att köttet är kravmärkt betyder att det är ekoligiskt och att

djuren har det bra och får beta. Enligt kravmärkt själv. Själv vet jag inte hur mycket jag tror på

det. Men jag skulle hellre käka kravmärkt om jag tvingades äta kött, eller igentligen vilt-kött

som inte är speciellt svårt att få tag på, men mycket dyrare (och tydligen godare).



Och på moralfrågan, Jag anser att djuren inte behöver plågas i onödan. Jag är en djurälskare,

och jag tror på att djuren förtjänar samma respekt som människor, i den mån det går. I mina ögon

skulle man kunna jämföra med att välja att bara bli mördad eller att bli våldtagen först. Visserligen

blir dom inte våldtagna, men så mycket bättre har dom inte heller.



Och jag tröttnar inte på kommentarer , jag uppskattar alla jag får, speciellt där jag blir ifrågasatt,

det får mig att utvecklas och jag kanske kan få andra att tänka till lite oxå. Dock är jag rikitgt

dålig på att svara på kommentarer.

2010-08-15 @ 15:12:18
URL: http://stummatankar.blogg.se/
Postat av: jenny

TTAACCK jag blev verkligen jätte glad och rörd över det du skrev=).Blir så glad att du gillade mitt inlägg,Jag gillade verkligen ditt inlägg det var ärligt och rakt på,precis som jag tror vi ska vara.Inte så mycke lull lull bara för att vi vet att världen inte gillar vissa av våra åsikter.Men vi vet juh vad som är rätt..Var bara peppad och förväntans full det är verkligen inget att vara nervös över utan något att verkligne längta till=). Det är helt fantastiskt obeskrivligt underbart=). Ja du måste blogga om det sen jag vill verkligen läsa om ditt dop kära du=).Ja det är något som man itne upplevt förut men på ett rikigt bra sätt.Tror man verkligen ska njuta av stunden=).Varför bor du inte närmare jag hade så gärna vela vara med=(.

2010-08-15 @ 22:30:26
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko hos nelly.com. Skulle du vilja rösta på min? :) http://nelly.com/designyourshoe/?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-16 @ 20:50:22
URL: http://michelledahlstrm.blogg.se/
Postat av: Julia

Snygga!

Men hörru, nu får du väl ta och svara på frågorna snart? Jag som är så nyfiken! :)

2010-08-16 @ 21:41:35
URL: http://ijuliasverklighet.blogg.se/
Postat av: Mollie

Sv; Oh vad jag älskar dina kommentarer! :)



Vi kan ta och svara i tur och ordning..

Låter helt underbart smart att planera sin höst på det viset. Sätta upp mål, dock är jag inge bra på sådant och föredrar att göra saker spontant. Om jag planerar blir det aldrig av. :O

Men klart jag med har lite mål, typ allt i skolan och sen också att jag mer ska våga komma ut som troende kristen som jag inte direkt gjort helt ännu.



Och så till björnen, ehm, jag vet inte riktigt varför jag satte den där.. Men först tänkte jag typ att jag skulle sova som en björn.. Men så googlade jag björn och fick upp den bilden...;)



Aw, tack du för dina underbara kommentarer... <33



Gud välsigne dig, kram! :)

2010-08-16 @ 23:06:25
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Taack, hihi!

aww, men gosedjur är mysigt också ^^ hihi!

Snygg sko du designat!

Blessings!

2010-08-17 @ 09:10:40
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Mollie

Sv; Haha ja, jag vet. xD Men när de är sådär super stora är de ändå rätt skräckinjagande..

2010-08-17 @ 12:12:54
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Mollie

Sv; Vi gick till vår pingstkyrka båda två, eller han var väll inte lika regelbunden som jag. Första gången vi träffades var på en haloween-fest med kyrkan, då han dök upp. Detta var då i höstas..

Men nu i våras, i typ slutet av maj så var det en marknad i vår stad. Vi gick självfallet ett helt gäng från kyrkan tillsammans, dock orkade jag verkligen inte med tjejerna som bara larvade runt. Jag mådde inge vidare bra just då. :/

Men tack vare att jag mådde som jag gjorde så sökte jag mig till Thomas, som liksom var en trevlig person som inte bara larvade runt. Han fick mig att må bra för stunden. :)



Så, vi fortsatte snacka. Och snackade i flera veckor, samtidigt som jag egentligen "var på g" med en annan kille. (Rätt korkat av mig).

I alla fall så hade vi en liten filmkväll hemma hos honom, och jao, vi delade på en fåtölj. Satt super nära varandra, jag kollade på honom, han kollade på mig.



Vi hade massor av bekymmer med att faktiskt BLI tsm, för efter den stunden tog det en vecka innan jag bestämde mig. Jag hade ju den andra killen också, som jag faktiskt hade känslor för. Dock lekte han bara med mig så jag gjorde absolut rätt val..



Usch, vilket långt svar du fick. ;)

2010-08-18 @ 09:32:46
URL: http://ghostangel.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Mollie: Så lite vännen :)



Anton Becker: Om du säger det så :)



Ämma: Tack för din förklaring. Nu förstår jag lite bättre. Nej, plågas i onödan är ju hemskt - oavsett det gäller djur eller människor! Bra tanke där om kommentarerna :) Du svarade iaf på min och det är jag glad för!



Jenny: Tack så jättemycket, Jenny :D Ja, mindre lull och mer ärlig - det är det allra bästa. Ja jösses vad jag längtar till mitt dop! Jag tror det kommer bli en oförglömlig upplevelse alltså :D Du kan väl resa hit och sova över en natt vetja? Vore så kul om du kom :)



Michelle: Jaha, okej då :P



Julia: Det är närmare än vad du tror... :)



Mollie: Hehe, så söt du är :) Kram! Gud välsigne dig också, vännen <3



Sara: Hehe, jaa det är det ^^ Tack :) GvD



Mollie: Ja, det är ju iaf bra att du vet att det inte var så smart när du var på G med någon annan. Men det var ju bra att du hamnade med rätt kille tillslut :) Wish you all the best!

2010-08-26 @ 01:04:16
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0