Påsk-SMS

Kristus är uppstånden!

Är det givna sms som man alltid får skickat till sig så snart som klockan slagit 00:00 alla dessa påskdagar - och lika härligt är det varje gång :D Tack, vänner för att ni påminner mig om påskens glada unika budskap och vad jag valt att hänge mitt liv åt!

I år fick jag även detta sms redan på skärtorsdagen, från min gamla fina kyrk-polare Johnny. Ett av de få kedjesms som jag uppskattar, ja rent av älskar, att få!

Han dog för dej och han dog för mej, Gud sände sin son till oss för att vi skulle få evigt liv, Gud han älskar dej Gud han älskar mej, Gud han älskar alla både stora o små varenda liten kille, varenda liten tjej, de har han lovat mej, du är sedd känd, älskad o värdefull <3 de är de denna högtid handla om, att Gud älskar oss, sänd detta till de människor som du vill ska få höra om Guds budskap <3

Och eftersom jag vill att alla där ute ska få höra om Guds budskap publicerar jag det på det mest offentligt stället jag har just nu; min blogg. Läs. Njut. Ta in på allvar. Och vila i hans kärlek och nåd för evigt. Amen ♥

Seger över döden! Han tänkte på mig...

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Länge sedan jag kommenterade här så det är dags att återuppta det :)



Snygg bild du har lagt upp! Du börjar bli riktigt duktig på att fota ;) keep it upp...så ska jag försöka uppdatera min blogg lite oftare.



Fridens!

2010-04-09 @ 00:25:33
URL: http://classekung.blogspot.com
Postat av: Craxyknas

Kung Clas: Hehe, det gör så rätt i, Clas ^^ Tack så mycket, kul med uppmuntran! :) Frid & kram!

2010-04-09 @ 02:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0