Craxy's tankeställare - Mod

John Ortberg, en författare jag har hört en massa gott om på olika håll men som jag tyvärr aldrig läst något om. Än. Som om inte alla lovord han fått från mina vänner skulle vara nog. När jag fick se en av hans boktitlar, ja man kan ju minst sagt säga att han fångade mitt intresse! För tillfället har jag redan tillräckligt med böcker jag fokuserar på, men inom en snar framtid, då är det sannerligen John Ortbergs tur kan jag lova. Håller ni inte med? :)

 



"Om du vill gå på vatten, måste du ta dig ur båten."
Boktiteln som både utmanar och väcker intresse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-05 @ 11:19:19
Postat av: Mia

Haft en bra helg!? :)



Härlig bild!

2009-09-06 @ 19:29:41
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-07 @ 15:31:48
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-07 @ 17:52:48
Postat av: Craxyknas

Ja, tack :) Träffade en fin och kär vän till mig, det var riktigt trevligt! :D Har du också haft en fin helg?



Tack!

2009-09-08 @ 17:44:01
Postat av: Leia

Fin bild =)

2009-09-08 @ 23:17:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Tack, Leia! :) Jag blir alltid så glad när någon ger mig beröm för mina bilder eftersom jag tar alla bilder till min blogg själv. Så jättetack, Leia :)

2009-09-08 @ 23:51:05
Postat av: Leia

Ja, det stämmer så bra. =)

2009-09-08 @ 23:56:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Faduma

hahahha vems intresse skulle inte bli fånga av en sådan boktitel?! ^^ jag skulle iaf definitivt ta upp boken o veta vad den handlade om :P

2009-09-14 @ 13:12:18
Postat av: Craxyknas

Leia: :)



Faduma: Eller hur?! Jag funderar till och med på att köpa den, hehe ^^

2009-09-14 @ 13:59:25
Postat av: Inece

Den boken är bara SÅÅÅÅ SÅÅÅ bra!!



Jag råkar ha den, och läste den som inspiration till ett fördjupningsprojekt (som handlade om att lita på Gud). Grymt rekommenderad läsning, säger jag bara!



och skön bild :D

2010-01-11 @ 19:27:50
URL: http://www.minasamladetankar.blogspot.com
Postat av: Craxyknas

Inece: Härligt, det blir kul att läsa den sen, jag fick den i julklapp så nu har jag den också :) Kul att du gillar bilden, tack!

2010-03-21 @ 01:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0