Craxy's tankeställare - Att hjälpa

You don't need a reason to help people.
- Final Fantasy IX

Kommentarer
Postat av: Andreas T

Sitter du och spelar Final Fantasy IX istället för att plugga? Skäms Craxyknas! He.



Såg lite snack om det på nån engelsk sida tror jag det är: <view/839712" rel="nofollow">http://www.answerbag.com/qview/839712> .

2009-05-28 @ 19:38:08
Postat av: Craxyknas

Nu förstår jag inte, haha :P Länken verkar inte fungera för mig?

2009-05-29 @ 01:24:55
Postat av: Andreas T

Det var bara en sida där de pratade lite om det där citatet från Final Fantasy IX; fattar inte varför länken inte fungerar?

view/839712" rel="nofollow">http://www.answerbag.com/qview/839712 . Men annars om man istället skriver in adressen när man står på Google, kanske det kan fungera? Nåväl, det är som det är.

2009-05-29 @ 17:39:18
Postat av: Andreas T

Jag ser nu att när inlägget jag skriver här väl kommer in, så fattas det ett tecken i adressen jag skrivit trots att jag skrev med det innan. Efter bokstaven 'q' i adressen så ska det finnas med tecknet '' alltså strecket nederst, alltså /qview . Jag skulle vilja skriva adressen så nu, men det går ju inte när allt sedan ändras, så skriv annars adressen i Googles adressfält längst upp.



PS: Jag är dålig på att förklara, och oteknisk dessutom. DS

2009-05-29 @ 18:05:47
Postat av: Andreas T

Återigen ändrades det jag skickade, så nu gör jag ett sista försök, går det inte nu så struntar jag i det. Det tecknet (som jag inte vet namnet på) ska stå efter bokstaven 'q' i adressen. Tecknet är ett streck, inte bindestreck utan det andra tecknet på samma tangent, det som kan skrivas nedan bokstavslinjen (?). Gör här ett försök att skriva in det tecknet med risk för att det åter ändras och blir oförståeligt igen: _ . Alltså det tecken som står innan här till vänster innan punkten. Om detta meddelande ändras nu så blir allt detta oförståeligt igen, men nu orkar jag inte mer.

2009-05-29 @ 18:19:17
Postat av: Craxyknas

Alltså, jättetack för dina försök att förklara, AndreasT. Men jag får det inte att fundera ändå... Visst är det ett sånt här tecken du menar ska vara innan q: _

2009-06-01 @ 15:49:53
Postat av: Andreas T

Alledeles riktigt Craxy, fast tecknet ska stå efter q .





Hej då.

2009-06-01 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0