Lista över goda gärningar

Okej, om ingen kommer haka på min vän Susannes tips om att göra en lista på mirakel-grejer som man kan göra i vardagen tänker iaf jag göra det.

Precis som bloggen Billigt och bra skriver om olika spartips kommer jag börja skriva en lista med en massa tips på mirakel-grejer man kan göra i vardagen.

Jag vill inte verka självgod på något sätt, som att jag gör fler goda saker än någon annan. Jag vill helt enkelt att vi ska nå ut mer med evangeliet och Jesu kärlek i vardagen! Jag vet att jag är en av dem som inte alltid vet hur jag ska göra för att nå ut med budskapet, och då vill jag hjälpa dem som känner som jag.

Då kan det ju låta konstigt att jag, som undrar över detta själv som sagt, ska skriva denna lista. Och det är just därför jag behöver er hjälp! Var frimodiga och skriv med alla era tips i en enkel kommentar så kommer den upp på listan sen! Kul va?

Jag tror små saker i vardagen kan göra mer än vad man först kan tro! Kolla bara här:

Matt 5:16 - Låt på samma sätt ert ljus lysa för människorna, så att de
ser era goda gärningar och prisar er Fader i himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0