Sommarlov

I fredags fick jag sommarlov. Äntligen! Men trots att jag är "ledig" är det mycket jag ska hinna med. Idag åker jag till Schweiz och hälsar på min älskade vän Ella som är au pair där. På måndag börjar ett konfaläger där jag ska vara ledare, i en hel månad. Senare i juli blir det TEJP-läger och dit ska jag fixa lek-seminarium och grejer. Och det kommer bli hur roligt som helst, det är jag bergsäker på! Jag bara hoppas att jag ska kunna vila ut lite också... Därför vill jag bära med mig den här bönen.

Gode Gud, du är Herre över både vila och arbete.
Låt mig få glädje och kraft av min semester.
Hjälp mig att med alla sinnen uppleva den underbara värld som du har skapat.
Hjälp mig att verkligen komma tillrätta med mig själv.
Du är alltid densamma.
Följ mig vart jag än går, vad med mig både istillhet och oro.
Förnya mig och ge mig trygghet i dig.


Av K-G Hilderbrand.



Mm... Sommar. ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Säkert...



Vacker bön, hoppas du får en härlig sommar. Den verkar späckad

2009-06-10 @ 10:55:40
Postat av: Craxyknas

Tack, Johan :)

2009-06-12 @ 02:09:49
Postat av: Malin

Låter som du kommer få en kanon sommar! Kram

2009-06-14 @ 19:47:23
URL: http://millefalths.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Tack, Malin, det är min förhoppning. Vi kan väl ta och ses en dag? :) Kram

2009-06-16 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0