Smygreklam

Har ni sett den här reklamen?
Om man skulle ta och vinkla den lite såhär istället, pilarna pekar ju ändå uppåt... ;)



Gud har skapat dig till sin avbild och blev själv människa för din skull.
Han känner mig bättre än jag känner mig själv, det har jag fått erfara många gånger.



Bara en bön bort! :)



Gud är alltid uppkopplad och ständigt tillgänglig för dig och dina böner.



Jadå, det gäller även kvällar, helger och nätter.
När som helst du behöver honom!

Och eftersom Jesus förstår mig så innerligt och alltid finns tillgänglig är han liksom den ultimata personen
att gå till närhelst jag har problem, frågor eller helt enkelt vill dela min glädje med någon.

"Välj en" säger reklamen. Lätt val, säger jag.

Jesus - min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Mikaela G

Ah jag blir lite tårögd när jag läser detta! För det är verkligen så, Jesus är verkligen den finaste som finns!



Amen!



Kram// Miccan <3

2009-06-08 @ 01:14:34
URL: http://minframtid.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Sannerligen är det så! :D Kul med en till läsare förresten, välkommen! :) Kram

2009-06-09 @ 12:51:41
Postat av: Sara

Jag tycker om det här! Lite häftigt oxå :) God is good, all the time. Bless

2010-04-09 @ 02:54:37
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Sara: Visst är det häftigt. Amen, he is :) Blessings!

2010-04-09 @ 03:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0