Första sidan

Nä, jag ska inte tjata om att jag var med i tidningen.
Jag vill inte förstora mig själv till något när det är Gud som är stor på riktigt.
Men jag måste bara få visa er att jag inte bara var med i tidningen, utan att jag även hamnade på första sidan!



Jag tycker att det är ganska coolt och jag måste ju ändå få glädja mig lite granna ^^



Var det någon av er som såg och läste artikeln? Vad tyckte ni? :)



Tack alla ni fina vänner som sagt så härliga ord om artikeln, kul att se att den blev uppskattad! :)

Kommentarer
Postat av: JN

Grattis!!

Jättekul och det var inte illa, inte alla som hamnar där..:)



Så sant om kyrkan, man kanske behöver pauser för att inse att den behövs..

2009-07-23 @ 09:05:30
URL: http://kristen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var så kul att se dig i tidningen:) Tack för att du hjälper oss på värmdö gymnasium!!

2009-07-26 @ 10:39:22
Postat av: Susanne

Hinner inte läsa artikeln nu; men grattis! Kul att du var med :) Hur kom det sig?

2009-07-27 @ 00:21:24
URL: http://sucath.blogspot.com/
Postat av: Craxyknas

JN: Tack så mycket. :) Hehe, nä kanske inte. Inte för att jag förstår vad jag gjort för att hamna där ^^



Sofia: Kul att du tycker det, Sofia. :) Hehe, det är bara roligt att se hur det går för er! Vi ses i höst!



Susanne: Tack :) Ja, hur kom det sig. Dem har en tipsblogg som dem skriver på när dem vill ha tips till olika artiklar. Och så kom det sig att dem skrev och efterfrågade erfarenheter om förföljelser. Och så skrev jag där. Så fick jag ett mail där dem bad mig svara på ytterliggare lite frågor. Sen fick jag ett samtal där dem frågade om jag ville vara med på en intervju. Och när jag fick hem tidningen i brevlådan såg jag mig själv på framsidan sådär huxflux. Lite kuligt. :)

2009-08-03 @ 00:34:49
Postat av: Sofia i London

Va bra att du står upp för dig själv och andra kristna! Jag är själv inte kristen, eller religiös på något sätt, men jag tycker man ska acceptera ifall andra är det, och jag tycker det är viktigt att respektera alla!

2009-08-05 @ 20:54:00
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Craxyknas

Tack, Sofia! :D

2009-08-07 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0