Folkbibeln som studiebibel

Jag är på jakt efter en efter bästa möjliga pris.

Jag hittade ju ett perfekt bibelfodral på Helsjöns folkhögskola förra veckan, för bara 100 kr. Det enda som fattas nu är en studiebibel (Folkbibeln) som passar som handen i handsken i det fodralet. Än så länge har jag hittat en för 650 kr. Har du hittat en billigare? Tipsa mig!

Mim vän fick ett bönesvar när hon hittade en studiebibel för bara 500 kr så jag vet att det går. Tack, Gud, att du är stor och inte begränsad av denna värld.

Har längtat efter en studiebibel ett bra tag så nu ska det bli kul att äntligen slå till! Längtar tills jag har den i min hand...

Kommentarer
Postat av: TheSide

Yo.



Venne om det är den hära du söker, men hittade

en folkbibel-studiebibel iaf här:

biblar.asp" rel="nofollow">http://www.gummessons.com/bokbiblar.asp



kolla lite längre ner så fanns d ngt för 520 kr,

inte i skinomslag då iofsej.





Dagens impuls quote:

"live your life, no one else can do it"

2009-01-30 @ 23:57:05
Postat av: TheSide

495:- såg ja att den finns för också :)

2009-01-31 @ 11:55:16
Postat av: Craxyknas

Wow! Jättetack, TheSide! =D

2009-01-31 @ 13:08:27
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0