Craxy's tankeställare - En ny idé tar sin början

Jag har kommit på ett nytt fenomen jag ska införa i min blogg. Jag kallar den "Craxy's tankeställare", i alla fall än så länge. Ni kanske kan hjälpa mig med ett bättre namn?

Så här går det till. Jag kommer skriva bara en kort sak, t.ex. en fråga, ett påstående, en jämförelse eller vad som helst. Syftet är att det ska få er, kära läsare, att tänka till ordentligt. Att ni ska få en riktig tankeställare helt enkelt. Ämnet kommer för det mesta handla om Gud eller åt det hållet.

Kommentera mer än gärna! T.ex. era tankegångar och er slutsats. Så får vi kanske t.o.m. igång en lite diskussion här. Det vore kul, tycker jag. Vill ni hjälpa mig att nå dit? =)

Till sist vill jag bara säga att jag verkligen ser fram emot att få göra detta tillsammans med er! Hoppas och ber att ni tycker detsamma! =)

<><

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Strålande idé! Titeln låter bra också, ser fram emot att läsa dem!

2009-01-27 @ 13:41:44
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Härligt!! Tack! =)

2009-01-27 @ 13:44:59
Postat av: Marcus

aha det här är din blogg...hittade på fejjan! :)

macke

~~~<><~~~<><~~~<><~~~<><~~~<><~~~

2009-01-27 @ 15:57:22
Postat av: Craxyknas

Jajamen, it is. Kul! =D

2009-01-27 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0