Tack för alla era kommentarer!

Undrar om det hemliga tricket på att få fler kommentarer är att inte blogga på ett par dagar? För nu har jag inte skrivit på några dagar men kommentarerna har haglat in mer än vanligt. Och mitt läsarantal har inte minskat direkt heller. Inte för att jag har så många men varenda en av er räknas. ♥

Jag vill bara ta en minut och tacka er alla för era kommentarer! Jag älskar att läsa er respons. Då känns det som att vi har en konversation istället för att det bara är jag som snackar för mig själv i mina små inlägg.

Så tack igen. Jag är så här glad - minst:


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, sött :)

2009-04-26 @ 15:45:41
URL: http://teggan.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

:)

2009-04-26 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0