Vad händer på Credo?

Jag har varit sjuk de senaste tre dagarna så jag har missat lite. Känns lite surt men det är väl sånt som händer I guess. De andra har i alla fall haft bönedag, dvs bett för alla olika delar av Credo och deras olika böneämnen och så. Det gör vi en gång i månaden =)

Imorgon är det äntligen Jesus på Universitetet! Då ska vi inspirera en massa studenter om att vara kristna på skolan. Spännande =D Ska bli kul att se vilka som kommer och se vilka nya kontakter man knyter.

Sen på måndag drar jag och Sofie iväg till Dalarna på turné. Kommer hem på torsdag (så vi hoppas jag hinner till KU =). I Dalarna ska vi besöka en massa skolor, ha lite bokbord, besöka någon ungdomsgrupp och mest bara knyta kontakter med ungdomarna i alla skolgrupper. Det är vår första turné. Spännande!! =D

Hemtex har rea på bäddset; två st för bara 200 kr. Passa på! Och gör inte som jag som inte tog chansen... ;-)

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Jesus på universitet var sannerligen en minnesvärd händelse! Så underbar undervisning, asbra gemenskap (en massa kontakter i andra studentföreningar runt om stockholm! :D)för att inte tala om lovsång och förbön. På toppen av det, god mat och brännboll!

Ps. Jag hade träningsvärk två dagar efteråt på grund av brännbollen :P

2008-09-24 @ 22:28:16
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Ja, det var verkigen toppen!! Haha, du måste då verkligen vara otränad =P

2008-09-25 @ 00:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0