Uttråkad som bara den...!

Hela veckan har varit väldigt hektisk och jag har längtat efter att få bara koppla av en stund. Och nu är jag i Södertälje hos mina kära föräldrar med världens chans att vila. Och vad händer? Tristessen kommer... Är inte det dubbelmoral så säg? Jag skulle kunna se film, krypa upp i soffan med en bok, ringa någon, kanske baka, tvätta, läsa Bibeln, städa... En massa saker alltså. Men orka... Det är ju bara tråkigt ju. Så, vad gör man nu? Det hade varit mycket roligare om jag hade haft sällskap. Någon att krypa upp i soffan tillsammans med... Och bara hålla om, mysa, säga gulliga saker till... Otur.

Yes, nu fick jag något att göra: rumsarrest ^^ I typ 2 min så att pappa kunde lasta ut bilen. Ni vet, vi ska ju fira mig och min pappas 90-åriga moster imorgon.

Ja, men nu var det klart. Vad ska jag göra nu då? *suck*

Jaja, på måndag ska vi till Transtrand. Hela  teamet. På utbildningsvecka. Och träffa de andra teamarna i Götet och Lund. Samt alla ELU-are och ett par teamare. Ska bli så roligt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0