Härligt svängig och rolig musik!

Jag har lyssnat igenom pappas cd:en. Och hittade en underbar låt som jag inte kan sluta digga till ^^ The Coasters - Yakety Yak. Alltså, klicka på länken och kolla här på texten så kommer du iaf få ett gott skratt ;-D Den rimmar, känns igen, får en att skratta, får en att röra sig till musiken och på slutet är den bara bäst när allt liksom utmynnar i yakety yak för det är ju precis så det är! Sen är det några killar som gjort en ganska rolig video till låten här ^^

Dem har också gjort en annan rolig låt jag bara måste tipsa om ^^ Det är ganska lätt att höra texten, och den är så lustig! Här måste jag tipsa om två bra länkar ;-D 1. Lång härlig video! Med en kille som spelar asbra och verkar vara helt whatever *haha* 2. Älskar hans dans på slutet. Shysst flow liksom ^^

Enjoy!
Minst lika mycket som jag gör ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0