Gamla julkalendrar

Ja, jag har spenderat en tid av mitt lov att göra sådant som räknas som slöseri med tid om man gör det ofta ;-)
Men det har varit skönt, har verkligen behövt det!

En sak jag har gjort är att ha sett gamla julkalendrar på youtube. Har sett "När karusellerna sover", och näst tänkte jag se "Mysteriet på Greveholms slott" - min favorit bland gamla julkalendrar =) Vilken är din favorit?

Fick med ett citat från "När karusellerna sover" som jag tyckte var så roligt så jag bara måste skriva det här ^^
"Vi kommer alla att minnas det. Jag minns det redan!"

Kul, va? XD

PS: Susanne, det var ingen lätt utmaning du hade där! Men jag kämpar på så det kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Okey, jag väntar med spänning på den!

Och vill du ha mer inspiration till vad man kan skriva kan du kolla Plastjesusochjag och Rymdhundenlaika som jag har länkade från bloggen. De har båda gjort utmaningen, fast du kanske får leta nån vecka tillbaks :)

Do it ;)

2008-11-03 @ 19:18:12
URL: http://sucath.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0