Helt onödiga frågor, egentligen...

Jag fick ett sånt här mail där man ska svara på frågorna och skicka dem vidare. Men orka skicka vidare. Jag publicerar dem här istället så kan alla läsa, och den som vill svara på dem själv. Men, som ni ser under fråga 26 och 27 så tror jag inte det lär bli många... Men överbevisa mig gärna! ;-)

1. Vad är klockan? 22.56.

2. Ditt namn? Sofie.

3. Smeknamn? Om något så är det Craxy eller Craxyknas.

4. Piercings? Nej, men vill nog skaffa i öronen någon gång, om jag vågar

5. Ögonfärg? Grönblå.

6. Födelseplats? Stockholms BB.

7. Favoritmat? Jag har så många, kan inte välja. ^^

8. Någonsin varit i Kalifornien? Hehe, nej hurså?

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej. Men det kanske vore kul? ;-)

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja.

11. Varit med i någon bilolycka? Nej, tack och lov.

12. Krutonger eller baconbitar? Svårt val, båda är väldigt goda.

13. Favoritdag på veckan? Det beror på vad som händer.

14. Favoritrestaurang? Full house i Södertälje kanske.

15. Favoritsport? Le-parkour. ;-D

16. Favoritdrink? Jösses, jag som typ älskar alkohol... Inte. Räknas cider?

17. Favoritglass? Sias vaniljmjukglass eller Sias pecannötkola... Mums! 

18. Walt Disney eller Warner Bros? Det beror på vad jag känner för just då. 

19. Favorit-snabbmatsrestaurang? Max Hamburgare kanske.

20. Vilken färg har din sovrumstapet? I Åkeshov typ snorgult (inte jag som har målat...), i Södertälje är den vit.

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har aldrig ens försökt... 

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Vet inte. Fick det här från Malin, om det räknas.

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Typ ingen. Det låter inte som en höjdare. Ingen affär i världen kan vara värd det.

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Haha, jag har inte tid för att vara uttråkad. Men när det väl händer, typ en till två gånger om året, så går jag runt och suckar över att jag har tråkigt. ;-)

25. När går du och lägger dig? Det beror på när jag ska upp nästa morgon. Försöker få åtta timmar varje natt. Försöker, alltså jag lyckas inte... ;-) 

26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Öh, typ ingen... ^^

27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Typ alla... ^^ Ingen är ju intresserad.

28. Vilket tv-program missar du inte? Jag orkar inte styra upp mitt liv efter tv:en så det blir att jag ser på det som går när jag känner för att sätta mig ett tag.

29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Det var jag, Elin, Andreas N, David och Davids bror som gick på Jensens biffhouse. Gott! Och trevligt sällskap. =)

30. Ford eller Chevrolet? Öh... Helst ingen om jag kan slippa.

31. Vad lyssnar du på just nu? En opera på tv.

32. Vilken är din favoritfärg? Ingen speciell. Men jag gillar skarpa och glada färger.

33. Hav eller flod? Båda är mysiga på olika sätt.

34. Hur många tatueringar har du? Inga.

35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej, det tar inte så jättemycket av att övningsköra på en parkering några få gånger...

36. Katter eller hundar? Hundar. Jag tror att min kattallergi bidrar till att jag inte gillar katter så värst mycket.

37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet. 23.10.

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Jag tar och för denna vidare :)

2008-11-10 @ 15:02:39
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Yes! Du och Susanne :)

2008-11-10 @ 16:27:55
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Någon mer? :)

2008-11-10 @ 16:28:12
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Kung Clas

Så där! Nu har jag lagt in det på min :)

2008-11-10 @ 21:17:18
URL: http://www.nogg.se/kungclas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0