Känns bra att bli rekomenderad ^^

Hjelmseryd stiftelsegård hörde av sig till vår präst i Hovsjö kyrka, Stellan Bengtsson. De undrade om han kunde tipsa om någon tjej i 20-årsåldern som kunde tänka sig att hjälpa till på ett konfaläger i sommar. Snacka om att jag blev förvånad när han frågade mig!

Åh, vad glad jag blev! Behövde knappast tänka på det länge. För jösses vad jag tror det kommer bli toppen! =D En bra erfarenhet, en ny plats att besöka, nya människor att träffa, vara konfaledare är alltid kul, jobba på ett helt nytt sätt som jag inte prövat på annars, härlig Guds-gemenskap... Behöver jag säga mer?!

Så den 4 dec åker jag iväg på inskrivningshelg. Och den 15 juni börjar själva lägret. Wee!

Be gärna för lägret, tack.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, själv blir jag lite avundsjuk då jag är en sån person som aldrig blir ihågkommen. :(

2008-11-17 @ 11:07:03
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Vad menar du?

2008-11-17 @ 16:38:13
Postat av: Josefine

Att jag inte är en sån man tänker på. Jag är en sån som skakar hand med någon och presenterar mig. Nästa sekund är jag bortraderad från människans hjärna. Skulle nån rabla människor som var i ngt sammanhang skulle man inte komma ihåg mig. jag är den där "några andra" eller "och de andra". Jag skulle aldrig bli föreslagen för en sån där grej.

Det är det jag menar.

2008-11-19 @ 08:55:29
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0