Gud på Centralstationen ^^

Var på BK3 i helgen. Det var ganska skoj =) Ray predikade om Ruts bok. Och Clas, Carolina, Josef, Olsson och Severin var där. Samt Josefine som jag inte sett på länge =)

Ni vet Stockholm Citys nya kampanj om deras omröstningar (de stora gröna och oranga pratbubblorna med ja eller nej i dem) hade en ny fråga. "Tror du på Gud?" stod det på dörrarna till pendeltågen på Centralstation. Ascoolt tycker jag! =D Fast de hade stavat Gud med liten bokstav... *hum*

På onsdag åker vi i Credo-klassen till Österrike på en påskkonferanse. Det kommer vara flera tusen från hela Europa där. Jag har inte alls fattat hur stort det kommer bli... Jag är klart säker på att det kommer vara värt de där 29*2 timmarna i buss tur och retur ^^

Var hos Elias i lördags och tittade på Melodifestivalen. Det var skoj =) Fel låt vann visserligen... Jag hejade på Amy eller tvillingarna. Trots det tror jag att vi har en bra chans i Eurovision. Det vore kul att se Eurovision tillsammans med klassen men då har Credo slutat för terminen och Johanna med fler har börjat packa sina väskor... ='(

Glad påsk, allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0