Kristna bloggar kan vara jobbiga, tydligen

Ni minns den där bloggen jag skrev om förut, som jag frågade om den var bra eller inte? Apg 29. Jag har följt den ett tag nu och har väl tyckt att den var helt okej, om än lite för fundamentalistisk kanske. Men nu har jag fått nog... Jag får verkligen inte ut något av att läsa hans jobbiga inlägg (ja, de är faktiskt jobbiga). Det är ju bara samma sak om och om igen. Och så verkar han lite självgod, som om han inte är öppen för vad andra har att säga och som att han ska förklara saker hit och dit. Nej, nu ger jag upp den bloggen och hoppas på att få tag i en annan sund kristen blogg som jag faktiskt kommer tycka om att läsa.

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Jag vet inte om det var på detta sätt du hittade apg29 men här kommer iaf ett tips från mig. Dagen har på sin sida någon funktion som gr att bloggar som skriver något om deras artiklar får en länk vid den artikeln. Kanske kan du hitta någon bra kristen blogg den vägen?



Men som sagt, det var säkert så du hittade apg29 :P

2008-12-08 @ 00:22:11
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Nej, så var det inte alls jag hittade bloggen. Tack för tipset =)

2008-12-08 @ 00:43:46
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0