Stiltest

Eftersom jag gillar min vän Susannes blogg så otroligt mycket har jag härmat henne ännu en gång. ^^ Den här gången via ett stiltest som hon hittat. Så här blev mitt resultat, lustigt nog precis samma resultat som Susanne fick, hehe.

Grattis, du skulle passa perfekt på 1970-talet!
Du har fattat att lyxshopping inte nödvändigtvis gör dig lyckligare, och att du ser minst lika fantastisk ut i vintagefynd och egendesignat. Du går på klubben för att lyssna på bandet, inte för att festa, och din perfekta kväll slutar helst med en soft diskussion på någons vardagsrumsgolv. Du planerar semestern efter festivaldatumen, är bäst i din umgängeskrets på att få lönen att räcka länge utan att tulla på livskvaliteten (eftersom din livsstil faktiskt inte kräver tiotusentals kronor varje månad) och vi andra avundas din naturliga look, din grymma jeansrumpa och din bohemiska approach till livet.

Kan inte du också härma Susanne så jag inte känner mig helt ensam som härmapa? ;-)

Kommentarer
Postat av: Kung Clas

Jag började faktiskt göra det där testet...sen insåg att det var lite anpassat för tjejer men jag fortsatte ändå. Jag blev 90-talet så nu vet folk det...:P

2009-01-04 @ 23:04:23
URL: http://www.nogg.se/kungclas
Postat av: Craxyknas

Haha. Åh, Clas. Din feminina sida blir tydlig igen... ;-)

2009-01-05 @ 00:10:07
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0