Bön fungerar!!

Clas tackar mig för att jag puschade honom att delta i böneveckan. Trots att han redan hade veckan fullbokad var det precis det han behövde, det är hans egna ord.

Gustaf tackar mig också att jag drog med honom till böneveckan, och det trots att han inte ens hittade själva bönerummet.

Nils ber en timme innan jobbet, inser att en timme är för kort och bokar in sig på ytterliggare två timmar.

Rebecca var skeptisk till att börja med men sen ber hon en natt med Credo Akademin och inser hur härligt det faktiskt var.

Marcus bad flera gånger under veckan, tillsammans med sin vän. Och han ser redan fram emot nästa bönevecka som vi planerar att ha i vår.

För att inte tala om vad böneveckan har givit mig personligen. Men det tror jag redan jag skrivit om.

Behöver jag säga mer eller?!
BÖN GÖR VERKAN

- Try it -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0