Robert Wells - born to boogie

Robert Wells var ju hur bra som helst! =D

Middagen innan var mindre bra. Den påminde nästan läskigt mycket om min studentskivas middag ^^ Först toastskagen. Jag vet att förrätter ska vara små men nog ska dem väl ändå vara synliga för blotta ögat? Efter det oxfilé med grekisk sallad och färskpotatis. Potatisarna var pyttesmå, mindre än värmeljus. De smälte nästan in i salladen. Och köttet var genomstekt. Usch, rött ska det vara!  Till efterrätt blev det kaffe med chokladtryffel. Alla som känner mig vet ju att jag älskar båda sakerna. Inte!

Då var musiken desto bättre! Shirley Clamp och Jill Johnsson var där =D Samt en jätteduktig imitatör som var kvällens komiker, haha. "Fatta vad många artister man får på köpet när man bokar honom", sa Wells ^^

Jag såg tre gamla klasskompisar från Pershagens skola. Samt en fröken på min gamla APU-plats. Och en massa människor, gamla som unga, rocka loss till Wells underbara toner... *drömmer mig bort*

Han spelade min för tillfället favorit bland hans låtar =D Born to boggie. Finns på hans nya skiva. Köptips! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0